חדשות

פרופ' אברהם ביגלמן מונה למנהל מכון האימונולוגיה והאלרגיה ב"שניידר"

מכון האלרגיה והאימונולוגיה ב"שניידר" הוא הגדול מסוגו בישראל לטיפול במחלות אלרגיות ומחלות כשל חיסוני בילדים. פרופ' ביגלמן מחליף בתפקיד זה את ד"ר יעל לוי שפרשה לגימלאות

פרופ אברהם ביגלמן, מנהל מכון האימונולוגיה והאלרגיה במרכז שניידר לרפואת ילדים

מנהל חדש למכון לאימונולוגיה ואלרגיה במרכז שניידר לרפואת ילדים: פרופ' אברהם ביגלמן, המחליף בתפקיד זה את ד"ר יעל לוי שפרשה לגימלאות. מכון האלרגיה והאימונולוגיה ב"שניידר" הוא הגדול מסוגו בישראל לטיפול בילדים הסובלים ממגוון מחלות אלרגיות וממחלות כשל חיסוני.

פרופ' ביגלמן, תושב רעננה, נשוי ואב לשלושה, היה בתפקידו האחרון רופא בכיר ופרופסור חבר בבית החולים לילדים בסנט לואיס ואוניברסיטת וושינגטון בארה"ב.

הוא בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע וסיים התמחות ברפואת ילדים במרכז הרפואי סורוקה. בהמשך, ביצע התמחות-על באלרגיה ובאימונולוגיה בבית החולים לילדים ובאוניברסיטת וושינגטון בסנט לואיס.

תחום המחקר האקדמי של פרופ' ביגלמן עוסק במחוללים זיהומיים התורמים להתהוות אסתמה בילדים ובמציאת גישות טיפוליות למחלה זאת. הוא היה חוקר פעיל בכמה מכוני מחקר באסתמה שנתמכו על ידי ה-National Institute of Healthי- NIH בארה"ב. כיום הוא מוביל פרויקט מחקר המיועד למנוע התפתחות אסתמה בילדים לאחר זיהום נשימתי ויראלי הנגרם מ-RSV.

פרופ' יוסף פרס, מנהל "שניידר", בירך את פרופ' ביגלמן על מינויו ואמר: "אנחנו בטוחים כי אישיותו, מקצועיותו ונסיונו רב השנים יביאו להצלחה בתפקיד. הנהלת בית החולים מודה לד"ר יעל לוי על שנות פעילותה הרבות והפוריות בניהול המכון לאימונולוגיה ואלרגיה, מוקירה לה תודה ומאחלת לה בריאות והצלחה רבה עם פרישתה לגימלאות".

נושאים קשורים:  פרופ' אברהם ביגלמן,  מכון לאימונולוגיה ואלרגיה  במרכז שניידר לרפואת ילדים,  מינוי,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
22.10.2018, 20:40

אישיות גדולה!

אנונימי/ת
22.10.2018, 20:48

ד"ר יעל לוי. מקצוענית, צנועה, הומנית, סבלנית. יהיה קשה לתפוס את מקומה. מאחל לה ליהנות מהפנסיה.

22.10.2018, 22:32

מצטרף לתגובה

24.10.2018, 10:47

ברכות לפרופ' ביגלמן והצלחה בתפקידו !